Vicente Soler, torero de Borriana.

Que conste que Eladio m’ha provocat.
(24mm – 1/400s – f/4.5 – ISO 800)
A Jose: Al bou tens que pillar-lo on ell estiga, si no et convé passes de la imatge.

7 Responses

  1. ximo ha dit:

    bón moment casi zenital de la sort de banderilles , encara que pareix que la trayectoria li vá a la paletilla, bona foto ( com sempre )

  2. Sembla que estàs a 1ª fila i sigues Tu el picador !! M´agrada la plasticitat de la imatge i sobra la ma borrosa que apareix, amb més velocitat arreglat !! Veig a el diari del avance que totes les fotos que surten son teues … per qué será … !!!
    Bon vent !!

    • No et deixar provocar per Eladio, tingues coneixement.
      Que la foto està retallada ja s'endevina pel format. Et torne a preguntar si l'has retallada molt (no ho considere pecat, sinó tot el contrari). Personalment m'agrada que elimines detalls accessoris i que et centres en els protagonistes de la imatge. Ara que ho pense hi ha una altra possibilitat: has muntat la càmera en un "dron" d'aquells? Després de l'ISO69 ja no m'estranya res.
      Siga com vulga trobe la imatge magnífica. Millor encara que les últimes.

  3. Ximo Bueno ha dit:

    Està disparada a 1/400s i no ha estat suficient, lògicament no té apanyo.

  4. J. Ferrando ha dit:

    Com dius que no apanyo?
    En tant facil que seria CLONES UN TROS DE BOU i li lleves la ma que li molesta aVicent.
    En serio molt bon moment,
    Quan sàcabe la setmaneta podras dir-nos cuantes ditaetes has fet? incloses les rafagues.

  5. La foto no tiene desperdicio, El momento, el colorido, la nitidez, …
    Yo por quedarme con algo me quedo con la composición.
    Por ponerle un poco de sal a mi comentario :
    Al primero, Ximo, le diré que si, da la impresión de que va a la paletilla, y sería cierto de no ser por que el torero también se mueve, hay que tenerlo todo en cuenta.
    Al segundo, Vicent, le diré que estoy muy de acuerdo en lo de la plasticidad, y muy en contra de lo de la velocidad, para mi la mano movida le da realismo y aumenta el dinamismo. Y en lo del diario, ¡por que es el presi!, en algo se tenía que notar.
    A Rafel, no le digo nada, que luego todo se sabe.
    A J. Ferrando le diré que estoy de acuerdo con el al 100%, es muy fácil, y además sería muy creíble que la mano estuviera detrás del cuerpo del torero, pero como tu dices parece que la mano solo le molesta a Vicent, así que yo la dejaría como está.
    Y a Ximo Bueno ( el autor ) le diría que nada que ver entre esta foto y la del arrastre, la del arrastre creo que es tu peor foto con mucha diferencia y esta tan por debajo de tu nivel habitual que creo que te desprestigia ( y no me refiero a la polémica que se podría haber desatado sobre animales vivos y muertos, esto es un foro de fotografía solamente ). Pero esta foto está rayando el firmamento y la otra está claramente para el arrastre, no parece que estén hechas por la misma persona.
    Felicitaciones por esta foto tan magistral y un abrazo.

Deixa un comentari

error: Tot el contingut d\\\'aquesta pàgina està protegit