Per assentar-se al meu poble (i de Vicent Piquer)

Nikon D800
AF-S Nikkor 50 mm f/1.4G
100 ISO
1/125 s
f/13
fraccionada en 4 tomes

  • Autor: Ximo_Bueno_

10 Responses

  1. Vicent Piquer ha dit:

    No se q vol dir fracciomada en cuatre tomes, es com si fora una panoramica?.
    en l' anterior comentari diu si algu a fet esta toma, pot ser pero estic segur que no te res a vore, esta perfecta y si esta feta en cuatre tomes, mol mes perfecta.
    el unic pero es el cel tan pla, li falta aijo per a ser perfecta

    • Ximo Bueno ha dit:

      És una panoràmica de baix a dalt.
      La veritat és que a l'ascensor de la finca tenim un raconet que fa 60×22 cm i estic buscant imatges d'eixa mida per tapar el forat.
      Quan vaig arribar i vaig vore el cel, efectivament em va caure l'ànima als peus.

  2. Sobre lo del cielo yo diré que si en vez de un caballo pudiéramos fotografiar un unicornio azul con el cuerno de diamantes, seguro que seria mucho mejor.
    La foto tal y como está, es buenísima, y jamas existió la foto perfecta.
    Creo que en esta asociación nos estamos acostumbrando a ver cosas tan buenas, que ya no nos conformamos con nada.

    • Ximo Bueno ha dit:

      Te doy la razón, Antonio. Nos encontramos con que si bien decir "¡buena foto!" no ayuda a que el fotógrafo mejore, por otra parte me asusta que la asociación parezca refractaria de cara a la gente con menos experiencia, lo cual seria fatal para todos.

  3. Hablando de unicornios azules, me he dejado lo principal. A mi me ahoga un poco, le falta un poco de aire por arriba y por abajo, el banco y la cruz quedan tan justitos, que solo con un pelín de alejamiento creo que ganaría.

    • Ximo Bueno ha dit:

      La foto original es como dices, pero como la proporción de la imagen tiene que ser exactamente esa, si la amplio surgen a derecha e izquierda partes de elementos que distraen (maceteros y farolas truncados), y yo (por desgracia) soy de usar la solución más sencilla.
      ¡Grácias Antonio!

  4. Destacable l'edició, molt neta. Enquadrament una mica atapeït i com ja et comenten, el cel, una mica pla. M'agrada la compo i el format i més si té una utilitat tan transcendent com tapar buits en l'ascensor. Salut

  5. Una panoràmica perfecta, però com que ja t'ho han dit, em toca fer d'advocat del dimoni i posar-te alguna pega. La note fluixa de textura i m'agradaria explicar-te com la tractaria jo amb el Photoshop. No sé si serà este el lloc adequat o no. Si no es considera un abús, penjaria una foto original del campanar i una retocada i faria el comentari pertinent. Si no és el lloc adequat, t'ho puc enviar, si t'interessa, per correu electrònic.

  6. Sebastián Garcia ha dit:

    Se ve perfecta a pesar de las tomas fraccionadas, el equilibrio de color esta muy logrado jefe, y el formato, en este caso lo manda el motivo, te queda muy bien.
    Otra cosa, al abrir la foto, se ve la definición con un grado de nitidez impresionante, y en la miniatura de esta página la pierde, debe de ser por algún motivo…
    Saludos.

Deixa un comentari

error: Tot el contingut d\\\'aquesta pàgina està protegit