2 Responses

  1. Vicent Granell ha dit:

    Guapa ! Amb molt a perspectiva i profunditat!
    Eixes taules estàn cridant perquè algú les ocupe per pendre una cerveseta.
    Salutacions !

  2. Bona il-lusió visual amb profunditat. Molt Salva!

Deixa un comentari

error: Tot el contingut d\\\'aquesta pàgina està protegit