La bellesa d’un paisatge inesgotable

L’any passat un company de FA va madrugar molt l’1 de gener per a mostrar-nos les seues primeres fotos de l’any en La Marjal. Bé açò és una mostra del que humilment he pogut fer jo





Canon 55/250 a 65mm  f/11  1/60  ISO 100

Sigma 17/50 2.8 a 40mm  f/5.0  1/500  ISO 100

Sigma 17/50 a 35mm  f/7.0  1/100 +1 ISO 100

Sigma 17/50 2.8 a 21mm f/9.0  1/320  ISO 100

.

7 Responses

  1. Vicent Granell ha dit:

    Bon treball Carlos !! Veig amb interes que no perds el temps, m´agrada tota la serie que mostres i destacaria per a mí la 1ª i la 2º. Tinc que reconeixer que a mi la marjal i les seues estacions en tenen captivat, l´any pasat el dia 1 de Gener del 2013 vaig estar fent les primeres fotos del any per la marjal i va ser fantàstic i meravellos el resultat. Aquest any 2014 he canviat de localització i he estat amb la famili al mirador de l´Albufera, estava plenet de gent però alguna coseta he fet que ja mostrare més endavant per no cansar-vos amb les meues imatges .
    Bon treball que de segur tindra una continuïtat amb més imatges que et captivaran !!
    Salut i bona llum !!

  2. Carlos Muñoz ha dit:

    Graciés amic

  3. Ximo Bueno ha dit:

    Bona sèrie Carlos!
    És curiós, a mi és la quarta la que trobe més encertada, el tractament del color en la tercera em sembla massa pictòric, però per a gustos colors.
    El que continua plantant-te cara és el blog i la manipulació de color de lletra i fons,

  4. Carlos Muñoz ha dit:

    Per a molta gent de Flickr la 4ª, també és la que més els agrada, serà per que és la més ¨tranquil·la¨. A mi la que més m'agrada és la 2ª, però com tu dius, per a gustos colors.
    Amb el blog ja vaig comentar que després de formatejar l'ordinador la barra superior per a accedir a editar, etc… no m'apareix i he d'entrar fent ¨filigranes¨, a més amb el text superior, no vaig fer gens, solament escriure abans que les fotos, sense canviar color de lletra ni res, però apareix aqueixa barra blanca que tapa el text i no sé com ¨dimonis¨ llevar-ho. Jo també he arribat tard a la informàtica. Salutacions i gràcies per passar.

  5. Si marques el comentari i li poses un fons negre (està al costat del color de la lletra), es poden llegir les lletres sempre que no estiguen en color negre. Prova-ho i veuràs.
    Ara, en comentar les fotos podria parlar del meu refredat que no m'ha deixat acompanyar-te estos dies, però no ho faré. Em sembla que no és qui fa el comentari qui ha de ser-ne el protagonista, sinó les teues imatges.
    Em sembla que fotografies amb molta intenció compositiva. Llevat de la tercera que és massa òbvia, les altres tres tenen un repartiment de l'espai clàssic molt elegant i efectivu. Es nota que buscaves els terços. Els cels estan molt ben aconseguits i contrastats. El blau em sembla massa intens (cosa de l'HDR). A mi em passa i no sé com evitar-ho sense dessaturar els altres colors. Ja en parlarem. Potser siga algun efecte dels acabats del Topaz. La segona i la quarta foto em semblen molt paregudes. La diferència està en la línia de l'horitzó. Com que en la quarta està més baix, fa una sensació més gran d'estabilitat. En canvi, en la segona. el fet d'estar més alt fa que la imatge siga més dinàmica. No sabria amb quina quedar-me i em quede amb les dues.

    Salut!

    • Carlos Muñoz ha dit:

      Lament que hages estat constipat doncs t'has perdut un parell d'eixides molt interessants i productives. Efectivament quasi sempre procure enquadrar la imatge cercant la regla dels terços, i desplaçant l'horitzó, però quan es tracta de paisatge jo també tinc dubtes doncs alguna d'aquestes fotos la vaig fer amb l'horitzó alt, al mig i a baix, i em passa com a tù no sé amb quina quedar-me. Salutacions i gràcies per comentar

  6. Vicent Piquer ha dit:

    totes bones, sense desperdici, pero com per agusts color a mi les que mes sensacións em donen son la tercera y cuarta, encara que la tercera la note com un pelet caiguda a la detra, tenies que heber probat a adreçarla , dic yo he?.
    Salut

Deixa un comentari

error: Tot el contingut d\\\'aquesta pàgina està protegit