Amb calor…

  • Obertura: ƒ/5.6
  • Autor: VicentGranell
  • ISO: 100
  • Velocitat d’obturació: 1/125s

2 Responses

  1. Quico Sáez ha dit:

    Extraòrdiaia! M’encanta! Com una bona obra en llenç! Ben vista i molt ben executada, mestre!

Deixa un comentari

error: Tot el contingut d\\\'aquesta pàgina està protegit